söndag 9 september 2012

Ser fram emot


Här kommer lite filmer som jag vill se eller ser fram emot!


Poster Hypnotisören (2012)
Har fortfarande inte läst boken, men jag ska! och alla säger ju att den är så bra, så då hoppas jag ju på filmen också!



Poster The Host (2013)
Genom dina ögon. Stephanie Meyers bok som blir film. Boken är sjukt bra och nu hoppas jag att filmen blir det också!


Poster Breaking Dawn - Part 2 (2012)
Ska bli så kul att se sista filmen, längtar lite efter denna!

Poster Spegel, spegel (2012)
Det kommer mycket snövit filmer just nu och jag har sett en några, och denna känns också som ett måste!

Poster Modig (2012)
Jag ser fram emot att titta på denna, jag älskar ju Disneyfilmer!!

Poster The Dark Knight Rises (2012)
Denna finns självklart med på listan.  Behövs väl ingen förklaring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar