torsdag 20 september 2012

Mina dagar

Ja, mina dagar går i stort sett ut på att underhålla Isak. Han tycker inte att det är kul att bara ligga stilla, någon ska helst ha honom i famnen.
Eller så ska man stå och dumma sig och sjunga en fjantig sång - för det är ju kul!

Så, det slutar med att jag går typ en promenad med Stella om dagen (alltså innan Stefan kommer hem). Och jag får så himla dåligt samvete, jag vill ju träna med henne men det blir ju inte att man hinner.
Igår hann jag träna på vår promenad, vi stannade till i parken för Isak sov i vagnen så vi kunde träna lite lydnad och utställningsträna lite.
Regnade på oss gjorde det också men det är ju roligt ändå.
Synd bara att det inte blir så ofta.

Jag ska verkligen försöka hinna lägga ut ett viltspår nu i helgen så att hon får gå det, det verkar som att hon tycker att det är kul och sist var hon verkligen jätteduktig!

Förmodligen blir det Stockholm för oss den 15-16 december på hundmässan. Mamma och pappa skulle nog kunna ta Isak den helgen och då ska vi bara ägna oss åt vår tjej.
(plus att vi får sova hela natten och äta hotellfrukost, vilket är ett stort plus!)

Då ska vi även träffa hanen som förmodligen kommer bli pappa till Stellas valpar. Spännande!

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar