tisdag 23 oktober 2012

Svacka

Det känns som att jag har hamnat i lite av en svacka.
Jag har liksom inte lust att renovera mera, jag vill bara att det ska bli klart!

Men jag tror att det har mycket att göra med att vi märkte att vi fått fel tapet till köket och att det var en del som strulade i helgen.
Nu är det visserligen bra igen alltihop och det är bara att köra på. Men lusten liksom försvann lite.

I morgon ska jag hämta de nya tapeterna till köket och även hämta lite mera färg.
Isaks rum är klart nu, bara listerna som ska på.
Så det känns ju egentligen ganska skönt, och i helgen blir förmodligen köket och vardagsrummet klart.

Så jag vet inte riktigt varför det känns som att luften gått ur mig. Kanske är det för att jag vet att det är 3 rum kvar innan det är klart...

Men nu ska vi se det positiva i saker och ting! 3 rum är ju faktiskt snart färdiga !! :)

I morgon ska Isak på sin 6 månaderskontroll. Läkarbesök och lite sånt. Men det ska väl inte vara några problem. Han är ju så duktig min lilla kille :)

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar