tisdag 9 oktober 2012

Johan Falk - de 107 patrioterna (2012)

 Poster Johan Falk - De 107 patrioterna (2012)


I denna filmen handlar det om gängkrig. En liten flicka skjuts till döds i en park och det blir inledningen till ett gängkrig där Franks gäng också blir indragna.
Frank däremot försöker hoppa av, något som Seth inte riktigt gillar.

I denna ser man väldigt lite av Joel Kinnaman vilket jag ju tycker är lite tråkigt eftersom han är min favorit. Nu blir det istället Jens Hulténs (alltså Seth Rydells) insats som jag tycker är allra bäst!
Filmerna är väldigt bra sammanlänkade med varandra fortfarande, precis som det varit tidigare i serien.

Jag gillar denna, trots Kinnamans frånvaro. Faktiskt riktigt bra, det är fart och spänning! Skulle nästan kunna sträcka mig till att säga att detta är en av de bättre.

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar