onsdag 24 oktober 2012

Carjacked (2011)

 Poster Carjacked (2011)





En mamma och hennes son får sin bil kapad av en bankrånare.
Jaaa, det är väl i princip det som det handlar om. Kort beskrivning men jag vet inte vad  mer man kan säga om denna.

Som det står på den här bilden; It's her car, don't tell her what to do.
Jag fattar inte det, jag förväntade mig en tuff brud som liksom gör lite motstånd. Istället tycker jag att man fick en mesig kärring som inte kunde någonting men som visserligen tände till lite i slutet, men jag tycker de kunde gått lite längre med hennes "tuffhet".

Nej, denna får inget bra betyg från mig. Hade väntat mig något bättre faktiskt. Det var inte ens spännande, rånaren var alldeles för snäll så honom kunde man inte ens tycka illa om.
och hon var alldeles för korkad så henne kunde man inte riktigt tycka synd om.
Det vill säga - de misslyckades med det viktigaste.

Nåja, helt okej tidsfördriv men ingenting jag skulle rekommendera.

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar