tisdag 11 december 2012

Update...

Idag har jag varit på bebisträff och vi har ätit upp (nästan) alla godsaker som vi bakade på förra träffen.
Det var pepparkakor, knäck, ischoklad, snöbollar och två sorter från Österrike som jag tyvärr inte kan uttala namnet på.
Men gott var det alltihopa! :)

I  helgen gjorde vi nästan klart hallen, dessvärre tog ju tapeten slut när det var två vådor kvar. Så idag fick jag åka och fixa en rulle till så att den där jäkla hallen kan bli kvar nångång! Börjar bli lite trött på de..
Men gardiner i köket är ÄNTLIGEN uppe!
Underbart :)

Annars då..
Jo jag har börjat sticka faktiskt, och det är roligt! :)
Liiite tantvarning kanske men de kan jag ta. Det roliga är att jag verkligen trodde att jag glömt hur man gör, men tittade upp de på internet och sen kom allt bara tillbaka.
Det kanske är som att cykla. Har man lärt sig de en gång så.. :)

Nåja,  nu är klockan mycket och jag ska sova.
Ha det fint.
/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar