tisdag 4 december 2012

The dark knight rises (2012)

 Poster The Dark Knight Rises (2012)




Då har jag äntligen sett tredje batman filmen, det har ju väntat på ett tag nu!

Tycker att den börjar lite segt och kände liksom att jag var besviken, de var nästan så segt att jag kände att jag kunde gå ifrån ett tag utan att det skulle göra någonting om jag missade en del..

Men sen, kan inte riktigt säga när, så vände det. Kände helt plötsligt att jag var spänd på vad som skulle hända och då var jag helt plötsligt glad för att jag inte gick tidigare.

De lyckas med att fånga upp det så att den lite långtråkiga början inte gör någonting för det är ändå inte den man kommer ihåg sen när filmen är slut.
Visserligen gillar jag förra filmen bättre med Jokern, men jag måste ändå säga att Anne Hathaway också gör ett finfint jobb!

Så allt som allt så är den här också jättebra, även om själva Batman faktiskt är ganska frånvarande under en stor del av filmen.

Jag tycker ändå nästan att det verkar som att det kommer en till.. Jag har inte sett något om det, någon som vet?
Hoppas ju att det skulle göra det ;)

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar