tisdag 4 december 2012

oops...

Ja, då var det ju ett tag sedan som jag skrev här då..
Men jag har haft så SJUKT mycket att göra så jag har typ inte hunnit något annat.

Lägenheten tömdes, städades och lämnades över förra veckan. Städningen var precis lika dryg som jag trodde att den skulle vara, jag hatar verkligen att städa...
Men nu är vi av med den och det känns bra, samtidigt som det känns konstigt. Jag trivdes ju där också på sätt och vis. Läget och allt..
Men ja, jag tror att det kommer bli bra här med. Jag kan ju inte säga att jag trivs super här just nu, men det kommer jag nog göra när allt är i ordning. Vi har ju liksom inte ens fått upp gardiner och det stör mig nästan mer än allt annat..
Det ska ju vara juligt här nu ju! och det blir det ju inte om man inte får sätta upp de röda gardinerna.
Jag hoppas att jag kommer hinna det till helgen..

Huset är i alla fall på gång! Vardagsrummet är klart (minns inte om det var det sist jag skrev) och hallen är nästan klar. Så då är det ju bara de två sovrummen kvar sen.
Men det sega är ju att man kan ju inte ställa saker där de ska vara innan alla rum är klara.

Men ja, I-landsproblem kanske..

I vilket fall som helst så ska jag till Karlstad i morgon, ska till sjukhuset så ska passa på att åka inom IKEA och inhandla lite av varje. Till exempel knoppar till köksdörrarna ska det bli så att man kan öppna luckorna utan att få smått krupp på att det går så segt att få upp dem.

Nu ska jag se en film!
Ha det fint och hoppas att ni haft en trevlig första advent :)

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar