tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år!

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen nu igen :P

Men det är så det är när det är mycket som händer.
Sen senast jag skrev någonting har jag sett ett x antal filmer som jag kanske får ta och berätta lite om i kommande inlägg.
Vi har fixat lite till i huset, minns inte om hallen var klar sist jag skrev? I vilket fall så är den det nu. Sköönt!

På torsdag blir det en tripp till Karlstad och då ska vi väl inhandla lite saker så att även de två sista sovrummen kan bli klara. Jag är så fruktansvärt trött på att bo i kartonger!!

Vi har haft en bra julafton hemma hos mamma och pappa. Lugnt o bra precis som det ska vara :)
Bra julklappar och en fin första jul med Isak.
På juldagen var det fest. Det var väl första gången jag drack på typ ett och ett halvt år. Men det var riktigt roligt!! Isak sov första natten borta från oss och det gick ju bra det med. :)

På annandagen ringde Stefans föräldrar och frågade om de kunde komma och hälsa på så på kvällen där så var de framme. Det var en rolig överraskning!
De stannade tills på lördag.

Sen har det ju blitt nytt år också. (Om någon mot förmodan skulle ha missat det)

Nu ska jag försöka träffa de kompisar som är kvar här i Torsby innan de åker tillbaka till sitt igen.
Får hoppas att jag hinner med det!

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar