onsdag 20 februari 2013

Ja, vad säger man...

Jag vet att jag skriver ganska sällan och att det mest blir filmer, jag vet inte ens om det är någon som egentligen ids läsa det.
Men jag skriver nog mest för min egen skull.

Livet går lite upp och ner ibland. Just nu kanske mest ner.
Men samtidigt blir det vad man gör det till.

Just nu vill jag bara ha sommar och varma härliga kvällar.

Jag har egentligen ingenting att skriva. Är inte så mycket för att flasha privatlivet på en blogg, kanske därför det mest blir filmer här?

Nåja, ni som vill läsa är välkomna att göra det.
Ni andra får lägga tiden på något mer vettigt ;)

Är så ledsen för en jobbarkompis skull just nu också, jag tänker på dig Malin! <3

/TS

1 kommentar:

  1. Jag vill läsa:) Känns som att det var ett tag sen vi pratade nu, men jag försöker ringa dig imorgon för då är jag ledig! <3

    SvaraRadera