fredag 22 februari 2013

Bokrea

Nu är det ju snart dags för bokrea och jag gick in och kikade lite vad som kommer finnas.
Helt plötsligt blev jag väldigt sugen på att göra en beställning!
Samtidigt är det ju egentligen mycket roligare att gå och titta på böckerna och köpa dem i affär, samtidigt är det dyrare. (Brukar vara det iallafall)

Så nu får det nog bli att jag beställer hem lite böcker, fastän jag egentligen har alldeles för många här hemma som jag inte läst ännu...
Måste verkligen läsa ikapp!

Har ju fortfarande inte tagit mig igenom 50 nyanser av honom.
Kan inte förstå varför jag blivit så seg med att läsa, jag som tillomed fick ett "pris" (eller vad man nu egentligen ska kalla det;P) i frykenskolan för att jag lånade och läste mest böcker i biblioteket.

Nej, skärpning!

Nu ska jag se "David Batra ; det här var ju tråkigt"
Fast jag hoppas såklart att det inte alls är tråkigt :)

/TS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar